New challenge! / Nowe wyzwanie!

| by Jan Kowalewicz |

Zimą zmierzyłem się z wyzwaniem i wygrałem, jak będzie tym razem?

Jakoś w Grudniu 2014 mój Mistrz zapoczątkował na fejsbuku i w swojej pracowni wyzwanie zatytułowane “100 dni = 100 szkiców”. Udział w tym był otwarty. Po kilkunastu dniach zadeklarowanych chętnych było ponad 700 osób. W tym ja.

Takie podejście do sytuacji nie tylko zwiększa regularność ćwiczenia się w rysunku, ale ma przyjemny posmak rywalizacyjny jeśli się temu oddać. W tym czasie stworzyłem ponad 120 rysunków. Między innymi zrobiłem ręcznie wizualizacje do moich projektów semestralnych i do konkursu, za który wraz z przyjaciółką Agnieszką dostaliśmy drugą nagrodę.

Ponieważ moje wielodziedzinowe zainteresowania ciągną mnie w różne strony, ostatnio mniej rysowałem. W związku z tym postanowiłem wyćwiczyć sobie rutynę. Każdego dnia narysuję jeden rysunek. I tak właśnie nastał dzień czwarty.

Do tego dojdzie Wasz udział! W każdą sobotę będą dwa tematy do wyboru i to właśnie Wy będziecie decydować, który obrazek powstanie!

Poniżej przedstawiam część prac wykonanych w czasie trwania wydarzenia.

10636794_742218545876852_3162300269027188046_o

At winter I participated in a challenge and I won, how is it going to be this time?

Around December 2014 on facebook my Master started a challenge called “100 days = 100 sketches”. Anyone could participate. After about two weeks there were more than 700 people involved, counting me.

This challenge had a significant impact on my drawing regularity as well as gives opportunity to compete with other if one likes that. I drew over 120 drawings in those 100 day. I created visualisations for my university projects and a storyboard for a competition in which I participated with my friend Aga. We won the second prize for that.

It happens that my many interests and passions push my into different directions all the time, I have been drawing too little lately. Because of that I decided to star a new routine. Each day I will draw at least one drawing. Today is the fourth day. I wont you to get involved, therefore every  Saturday there is going to be a poll and you will decide which subject am I going to draw next!

Above you can see some of my works that I made during winter challenge.

Leave a Reply

