Cel – niegrzeczna wystawa! / Goal set – naughty exhibition!

| by Jan Kowalewicz |

Jak to zwykle bywa – rozmowy i spotkania są inspirujące.

Siedzę w czterech ścianach na tyłku i klepię dyplom magisterski na WAPW. Aby nie zwariować, czasem widuję się z jakimiś innymi ludźmi, niż tylko otaczające mnie gołe dupy wiszące na ścianach mojej sypialni. Żeby nie było kontrowersji – nie mam zapędów mechanika i nie oblepiłem ścian rozkładówkami z pisemek dla Panów, tylko rozwiesiłem moje wszystkie sensowniejsze “gołe” rysunki od formatu A3 w górę. Te, które nie miały w sobie tematyki cielesnej poszły do dużego pokoju.

Właśnie w ramach spotkań z człowiekami spotkałem się z moją bardzo dobrą koleżanką Basią. Rozmawialiśmy siłą rzeczy o nowym wystroju i podsunęła mi pomysł, aby zrobić wystawę tych obrazków.

BINGO!

Szczerze mówiąc, miałbym gigantyczną przyjemność gdybym mógł wywiesić gdzieś moje świńskie obrazki! W sumie od małego się tematem interesuje, miałem nawet swego czasu na Wydziale Architektury, w ramach Sztuki Współczesnej, bardzo dobrze przyjęty wykład z gołych zdjęć, więc zdecydowanie jest to po mojej linii.

Chyba muszę napisać jakiś program crowdfundingowy aby zrobić taką wystawę, bo wykonanie ram do wszystkich obrazków i narysowanie jeszcze przynajmniej kilkunastu w dużych formatach to jest dobrych parę tysięcy złotych.

Pożyjemy zobaczymy, ale zdecydowanie chcę do czegoś takiego doprowadzić.

As always meeting with interesting people is inspirational.

As you may know, I spend most of the time sitting in my flat, working on my Master Thesis at Architecture and Planning at my Uni. To not go crazy for talking only with the girls hanging in my room I do sometimes meet real people. I think I am.

To have things clear: I do not become a industry worker ornamenting walls in my room with posters from playboy or something like that. I just put there all my good naughty drawings bigger than an A3 size. The other ones which had been there before are now in a dining room.

Just during one of my recent meetings, a very good friend of mine – Barbara – suggested, that it would be nice to see those things on an exhibition.

BINGO!

Frankly speaking I would be enormously glad to have an exhibition of my naughty drawings! It would be so fantastic! In fact I like the subject since I was a kid. Last year I had even an great opportunity to have a lecture at my University about nude photography. Therefore, the idea is clearly in the line of my dreams.

I suppose I need to write some kind of crowdfunding programme to make it happen. Only framing all the drawings would take several thousands.

We’ll see, but I really want to make it happen.

If you have any idea where can I do this, or want to help me, go ahead and tell me!

Leave a Reply

