Lepsiejszy rok / Best is yet to come.

| Jan Kowalewicz |

To był wcale dobry rok!

W okolicach Sylwestra zrobiłem sobie zestawienie. Były na nim

  • wszystkie fajne rzeczy jakie zrobiłem w 2015,
  • marzenia na 2016,
  • rzeczy których bym nie chciał w przyszłości zrobić, a zrobiłem 2015
  • imiona osób, z którymi zakopuję topór wojenny, którym odpuszczam.

Po czym kartkę z tym wszystkim spaliłem, a popiół rozrzuciłem na wietrze. Zrobiłem to po raz pierwszy. Zdecydowanie zrobię ponownie.

W zeszłym roku w okolicy urodzin napisałem do siebie list z przyszłości, podsumowujący mój 33 rok życia.

To wszystko budzi moje zastanowienie. Przede wszystkim nad moimi motywami działania, tym co mnie stymuluje, jakie kwestie mojego życia są w zgodzie z moimi pasjami. Pasji mam przynajmniej kilka, choć czasem zdaje mi się, że wszystko co mnie kręci jest moją miłością i chciałbym im tylko się oddawać, może z przerwami na trywiały życia.

Jedną z takich rzeczy, oczywiście, jest rysowanie. W 2015 roku dopieściłem ją jak nigdy:

  • stworzyłem ponad 230 rysunków,
  • w tym dwa w formacie 100 x 70,
  • spróbowałem nowej techniki,
  • wprowadziłem kolor,
  • założyłem tego bloga,
  • wykonywałem rysunki na zlecenie,
  • rysowałem akty z natury,
  • zacząłem tworzyć komiks

Poniżej przedstawiam najlepsze, w moim mniemaniu, rysunki z ubiegłego roku oraz zestawienie wszystkich prac jakie powstały.

When I was 32 it was a very good year.

Around the New Years Eve I wrote a list. It contained:

  • all nice things I did in 2015
  • dreams for 2016,
  • things I would not like to do in this year yet I did in previous,
  • names of people I want to let go

I burnt the paper and throw ashes through a window. I did something like this for the first time. I will do it again next year for sure.

What I did last year was writing a letter to myself from future. It was a list of things I “did” until my 33 birthday which are in a few weeks.

It all makes me wonder. Especially about my motivation to act, things which stimulates me, like living life along my passions, which I have quite a lot. I would like to do things that my love and only them, maybe just with breaks for some necessary trivial stuff.

One of my passions is obviously drawing.  In 2015 I cherished it like never before:

  • I created over 230 drawings,
  • two of them are in 100 x 70 size,
  • I tried new technique,
  • I played with colour,
  •  started this blog,
  • I had commissions for which I’ve been paid for,
  • I drew nude from nature,
  • I started creating comic book

Above you can see my best drawings in 2015 as well as compilation of all others.

Leave a Reply

